MiG-35 si MiG-35D sunt gata de lupta

Dupa ce MIG 35 nu a facut parte din afacerea militara a secolului, MiG-35 si MiG-35D sunt gata de lupta, incercand sa atraga interesul eventualilor cumparatori .

Pentru cine nu stie, MiG-35 este versiunea cu un singur scaun a MIG-ului 35, iar MiG-35D este versiunea cu doua scaune a Mig 35, un avion de lupta rusesc din generatia 4 + + .

Mig 35 nu este un avion nou, este doar o dezvoltare a avionului MiG-29K/KUB si MiG-29M/M2, fiind proiectat ca sa rezolve toate problemele pe care le-a avut Mig 29 .

Principalele caracteristici MiG-35/MiG-35D sunt :

– integrarea avionicii din a cincea generatie ;
– posibilitatea de integrare a diverselor tipuri de armament de origine ruseasca si straina ;
– integrarea unui sistem de contramasuri, destinat sa apere avionul de atacurile altor avioane ;

Avionica noua si integrarea unor arme mai avansate decat cele primitive cu care era echipat Mig 29, ofera posibilitatea MiG-35 si MiG-35D sa îndeplineasca un numar mare de misiuni, ca un adevarat avion multiol :

– misiuni de superioritate aeriana împotriva luptatorilor din a patra si a cincea generatie ;
– misiuni de interceptare a atacurile aeriene ;
– misiuni de atac la sol si distrugerea tintelor cu arme de mare precizie, fara a intra în zona de aparare aeriana
– misiuni de recunoastere cu ajutorul echipamentelor electronice si optice-radio-tehnice aflate in dotare;
– misiuni de participare la actiunile de grup si de control aerian de deasupra unor grupari de avioane de lupta .

Asa cum scrisai, structura MiG-35 si MiG-35D este facuta in urma experientei exploatarii avioanelor MiG-29K/KUB si MiG-29M/M2, fiind aduse urmatoarele imbunatatiri:

– a crescut capacitatea de încarcare cu armament, datorita celor noua puncte de acrosaj externe;
– a crescut capacitatea rezervoarelor interne de combustibil, avionul putand folosi rezervoare externe de combustibil si avand echipament de realimentare cu combustibil în timp ce zboara ;
– poate functiona în conditii meteorologice tropicale ca urmare a imbunatatirii protectiei la coroziune;
– a fost redusa semnificativ semnatura radar;
– are trei canale fly-by-wire si sistem de control cu redundanta cvadrupla.

Pentru ca MIG 29 avea foarte multe probleme de fiabilitate, MiG-35 are durata de viata de 40 de ani, un timp mediu între reparatii (MTBO) foarte mare, iar costurile unei ore de zbor cu Mig 35 sunt de 2,5 ori mai mici decât cele cu MiG-29

MiG-35 si MiG-35D are un sistem de alimentare cu oxigen independenta, adica oxigenul necesar pilotului este produs la bordul avionului .

Cele doua motoare cu care este echipat MIG 35 sunt motoare RD-33MK, motoare care au o tractiune mai mare decat motoarele RD-33 cu care era echipat MIG 29.

Motoarele RD-33MK au o camera de ardere fara fum si un sistem de control electronic, de tip FADEC, astfel incat durata de viata a motoarelor de pe MIG 35 este de 4 000 de re.

La cererea clientului, MIG 35 poate fi echipat cu duze de tractiune vectoriala, duze care confera MIG 35 o manevrabilitate crescuta în lupta dogfight .

Avionul de lupta multirol MIG-35 si fratele lui MIG-35D este echipat cu radar AESA care confera un avantaj datorita:

– gamei extinse de frecvente de functionare;
– posibilitatii de a ataca obiective simultane in aer si la sol;
– unei raze de detectie mare;
– unei rezolutii îmbunatatita în modul de mapare de suprafata;
– rezistente crescute la bruiaj .

Sistemul IRST al MIG 35 cu echipamente de observare infra-rosu, TV si cu laser a fost dezvoltat folosind tehnologiile spatiale, care nu au fost aplicate anterior în domeniul aviatiei.

Avioanele MiG-35 si MiG-35D sunt construite cu o arhitectura deschisa, adica pe MIG 35 si MIG 35D poate fi instalata orice fel de avionica si pot fi integrate orice fel de arme .

Mig 35 cu un singur loc si versiunea MIG 35 cu doua scaune, Mig 35D, au acelasi echipament de bord si aceleasi arme;


Chiar daca nu te intereseaza ce am scris , aboneaza-te la parerile acestui articol si esti la curent cu se mai intampla pe aici , sau aboneaza-te la feed si o sa fi informat

Trackbacks & Pingbacks

Nu sunt trackbacks/pingbacks pana acum

Alte pareri

C prostie , eu nu inteleg ce tot vorbea basescu de miliarde ? doar f16 nou costa la 20 milioane respectiv 24 vor costa 480 de milioane !
Iar armamentul cu posibilitatile Romaniei se poate de produs si pe loc

parerea mea este ca mai bine cumparati Mig-35 cu toate ca e de 2 ori mai scump

De unde si pana unde MIG 35 costa 80 de milioane de dolari, cand Su-30 se vinde cu maxim 55 milioane de dolari, full options .

Te rog frumos sa nu ma i dezinformezi .
Un F16 nou se vinde cu 68 de milioane de dolari .

Ma incurcasem pretul de la F16 care lam spus era pretul cu care se vindea prin 99
Acum official un F-16 se vinde cu 35 milioane de dolari !
Nustiu de unde ai luat tu pretul la Mig 35 da eu mam uitat pe citeva saituri Rusesti si pretul lui e de 45 milioane de dolari
80 de milioane costa un variant de Mig 29 dar sau produs doar 2-3 ca nu lea comandat nici armata rusa

Poate un F16 la mana a doua sa coste atata.
În Polonia, 48 de avioane F-16 au costat 3,5 miliarde de dolari în 2003 si au adus înapoi investitii de 180% .
Nu mai stiu unde am citit, ca un MIG-35 echipat la standard SU-35 costa 55-58 milioane de dolari, full options .

Pai eu ma refeream la avion curat !
Fara rakete !
Armamentul deja e alta intrebare si cred ca romania este in stare sa produca singura aceste rakete se poate de intrdous citeva modificari si schimbarea denumirii , si gata.
Pina acum romania doar facea o gramada de rakete rusesti in modul asta

Pai un avion F-16 curat, bloc 50/52, fara rachete si pregatirea pilotilor, costa 68 de milioane de dolari .

:D Asta asa afirma cei care le cumpara ca sa poata sa mai bage ceva milioane prin buzunarele lor , ai nostrii cind au vindut cele 21 de mig 29 oficial leau dat pe toate 21 cu 45 milioane pe cind un singur mig 29 nou costa 30 milioane si ele aveau vreo 6-7 ani este imposibil sa le fi vindut asa de eftin tinind cont ca tre sa vindut si armamentul care la noi era rezervat sa ajunga pe 3 ani de lupta incontinuu cu timp intre decolari de 15 minute
Uitate ca si pe wikipedia si alte saituri de genu asta tot 35 milioane arata
Dar mig 35 stiu 100 % ca costa 45 milioane $ 83 -85 milioane era Su 30
Si noul PAK-FA T50 e 100 -120 de milioane depinde ce cantitate cumperi

Bai nene, ce tot comentati la aparate de zbor invechite deja, F16 e avion generatia lu’ tata, erau tari in anii 70-80, MIG 35 e doar un remake al lui MIG 29, totusi mai nou si mai bun decat F16. Daca tot ai de gand sa cheltui miliarde, ia draq ceva bun, generatia 5, F22 sau SU T50, asta e viitorul. Celelalte sunt degeaba!!!

Sunt deacord, dar vezi ca un pak fa T50 costa 100 – 120 milioane
pe cind un Mig-35 costa 45 milioane
Pe de alta parte T50 este mult mai econom ca avioanele de generatia 4++
daca nu ma insel costa 2500 $ ca sa il tii o ora in aer …

Pai daca le vindeau scump si spaga era mai mica sau chiar minuscula .

La generatia 5 mai e de lucrat pentru ca este o generatie de avioane aflata inca in perioada copilariei, asa ca are niste boli specifice copilariei .
MIG 35 este un un upgrade major al avionului MIG 29 si mai are posibilitati de dezvoltare, fiind o platforma robusta si flexibila .

Pai de asta si ziceam ca la pretul cu care vor sa cumpere a vostrii niste f16 ruginite Rusii va vind Mig-35 noi , plus la asta romania a folosit cindva mig-29 posibil in armata mai sunt piloti care au apucat acele vremuri si nu mai este nevoie de instructori noi…

Si eu sunt pentru MIG-uri 35 noi, dar unchiul Sam este de alta parere .

Nde doare pe noi in pula de unchiul sam !
Problema e ca romania este cu nato, si trebuie sa aiba armament corespunzator !
Doar daca sa adaptati cumva migurile la munitia care o foloseste nato !
ori deja sa ia griphen ca le cumpara noi la mai eftin ca f-16 astea care sunt ca niste prezervative folosite :D
Totul se intimpla din cauza coruptiei, putini se amesteca in chestiile astea si nimanui nui trece prin cap sa protesteze…

Pai cine sa protesteze, ca nu are cine ?
Cel mai bun mod de a protesta este sa platesti taxe si impozite cat mai putine, ca sa te bucuri singur de banii tai.

Daca ne limitam strict la partea tehnica,pentru Romania cea mai buna solutie ar fi fost si inca este, avionul Gripen E/F insa politicienii au luat o decizie politicianista si au optat pentru F16A, resapat.
Intre MIG35 si Gripen E/F ar merge Gripenul.

Bagati parerea

Poti sa folosesti : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>