Gazeta Sporturilor se prostitueaza

Prostitutie la Gazeta Sporturilor

Pentru ca presa scrisa este in criza profunda , iar in ianuarie au avut loc disponibilizari la Prosport , Gazeta Sporturilor se prostitueaza fara jena , in beneficiul publicului cititor , Gusti Roman fiind de parere ca GSP si-a vandut sufletul la Cosmote .

Mihnea Maruta este de parere ca un ziar dedicat unui brand, este esecul simbolic al ideii de presa , acest eveniment reprezentand recunoasterea implicita a unei infrangeri simbolice , aceasta criza consfintind astfel primatul afacerii de presa asupra ideii de presa.

Catalin Tolontan crede ca :

1. Ziarul nu e dedicat unui brand, ci publicului gsp, acelasi ieri, azi si miine, indiferent de reclama din ziar. De altminteri, daca ar fi dedicat unui brand, un ziar nu ar mai putea sa fie un vehicul util pentru brandul respectiv.

2. Esecul simbolic al presei se petrece atunci cind abdica de la reguli. Cind nu mai separa informatia de opinie, cind renunta la reportaj, la interviuri, cind nu marcheaza publicitatea ca atare .

3. Esecul fizic al presei e atunci cind ziarele mor, se inchid, pentru ca nu au gasit forme sa se adapteze, nu atunci cind isi construiesc siteuri puternice sau cind fac parteneriate inovative cu publicitarii, declarate si transparente fata de publicul lor.

4. Banii si profitabilitatea nu sint opuse ideii de presa. Intr-un mediu concurential, contractul nescris dintre ziar si cititor, care, aici ai dreptate, nu are nici o legatura cu banii, ci cu serviciul public, devine inoperabil in absenta profitului.

Si pentru ca se pomeneste de profit , trebuie sa remarc banda cu SMS-uri prezenta in timpul transmisiilor live de la GSP Tv , chiar si Catalin Tolontan , redactor-sef la gazeta Sporturilor ,constatand cu amaraciune ca GSP Tv se prostitueaza pentru un pumn de euro .

Posturile de televiziune GSP, care transmit partidele,incalca grav dreptul la informare al telespectatorilor neararatand pe toata durata partidelor transmise minutul si scorul,asa cum procedeaza televiziunile de prestigiu din strainatate , obligand telespectatorii sa vada un meci de la un capat la altul , doar ca sa afle scorul .

Prin aceast tertip josnic , se incalca dreptul constitutional la informare al cetatenilor ,dar si legile audiovizualului doar pentru a se inregistra un rating foarte ridicat .

Eu cred ca Gazeta Sporturilor a ales raul cel mai mic , dintre prostitutie si disparitie .

Acu vazui ca si The Marketer a scris ca aceasta criza genereaza Idei si Flexibilitate , si face recomandari pentru Moguli si Clientii lor .

Update : Acu vazui inca o reactie la acest caz de prostitutie !

Update 15 mai 2010 : Vad ca Gusti Roman a sters articolul incriminator despre GSP , pentru ca foamea e mare !

Acest articol a fost publicat în AFACERI, BLOGOSFERA, DEZVALUIRI, INEDIT, INFORMATII WEB, SPORT. Salvează legătura permanentă.

7 răspunsuri la Gazeta Sporturilor se prostitueaza

  1. Gusti spune:

    Acela era titlul Iqads, nu parerea mea. am rectificat, merci.
    Punctul meu de vedere? Actiunea GSP-Cosmote este un proiect ff reusit, care nu este insa la primul episod.

  2. Eu nu cred ca si-a vandut sufletul , pentru ca prostituatele nu lucreaza cu sufletul , isi inchiriaza doar corpul , spiritul ramanand intact ! 🙄
    Cand iei o carca de bani , nici nu mai conteaza cine este beneficiarul , si nici stie toata lumea ca esti curva ! 😛
    Multumesc pentru comentariu !

  3. Gusti spune:

    Dar de ce crezi ca nu este ok ca actiune de publicitate pentru un ziar?

  4. Eu cred ca este OK daca aceasta actiune vizeaza un supliment al ziarului , si este buna daca ziarul este gratuit .
    O data pe an merge , dar in timp aceasta metoda se perimeaza !
    Atunci cand dai banu ca sa cumperi un ziar , iti place sa crezi ca numai de tine depinde supravietuirea acelui ziar , si te simti in centrul atentiei .
    Gazeta Sporturilor nu este un ziar gratuit , si cred ca ar trebui sa tina seama de parerea celor care il cumpara .
    Eu cumpar Gazeta Sporturilor destul de rar , cam de 2-6 ori pe luna , pentru ca de obicei o citesc de la altii care o cumpara , si destul de rar citesc editia online , cu toate ca nu ma enerveaza reclamele , deoarece folosesc Firefox cu multe suplimente activate .
    Daca Gazeta Sporturilor isi asocieaza imaginea si cu o companie hoata sau care isi pacaleste clientii , asa cum este BRD sau Vodafone , nu trebuie sa uite proverbul “Cine se aseamana se aduna “.
    Eu ca si abonat Cosmote as prefera ca investitiile Cosmote sa se indrepte in primul rand spre un centru de relatii cu clientii , nu spre publicitate .

  5. Gusti spune:

    Asta e, vedem lucrurile diferit. Publicitatea este dupa mine o sursa de informare.

    Cit priveste ultima idee, bugetele sint separate si n-au legatura. Sint convins ca exista buget consistent de dezvoltare la Cosmote, care e total diferit de cel de marketing 😉

  6. Pingback: Relansare la GSP | ROMANIA INEDIT

  7. Pingback: Zoso se prostitueaza pentru RMGC | ROMANIA INEDIT

Lasă un răspuns